VAIHE 1/3

Tee lahjoitus

Lahjoituksellasi autat suojelemaan metsämme.
Nimelläsi varustettu todistus on ladattavissa maksusuorituksen jälkeen.

Lahjoituksellasi autat suojelemaan metsämme. Lahjatodistus on ladattavissa maksusuorituksen jälkeen. Se sisältää lahjan saajan nimen, lahjoitussumman ja sinun nimesi.

Kyllä, haluan lahjoittaa:

Kyllä, teen lahjoituksen lahjana. Saan käyttööni lahjatodistuksen, joka sisältää lahjan saajan nimen, lahjoitussumman ja minun nimeni.

VAIHE 2/3

Lahjan saajan nimi

Yhteystietosi

Kiitos, metsänpuolustaja!

Sydämellinen kiitos lahjoituksestasi. Metsämme saivat sinulta parhaan mahdollisen joululahjan. Jaa alla oleva kuva somessa ja näytä, että kuulut metsänpuolustajien kasvavaan joukkoon. Lataa ja tallenna muistoksi todistus, että juuri sinä puolustat ainutlaatuisia metsiä. Huomaathan, että kuva ja todistus ovat ladattavilla vain tällä sivulla, joten älä poistu sivulta tallentamatta tai jakamatta niitä.

Kiitos!

Sydämellinen kiitos lahjoituksestasi. Metsämme saivat sinulta parhaan mahdollisen joululahjan. Lataa oheiset lahjatodistus ja kuva, ja tulosta tai lähetä ne ystävällesi. Huomaathan, että kuva ja todistus ovat ladattavilla vain tällä sivulla, joten älä poistu sivulta tallentamatta tai jakamatta niitä.

LAHJOITA